مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-28سياسي

استمرار خدمات برق رسانی در توزیع نیروی برق غرب مازندران در شرایط کرونا


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: در شرایط حساس کرونایی و نیاز مراکز درمانی به برق، مسؤولیت پرسنل این شرکت دو چندان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، کیوان فرح زاد صبح امروز با اشاره به اینکه با وجود شیوع موج دوم کرونا به وظیفه خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران برای تأمین برق پایدارمشترکان خللی وارد نشده است، اظهار کرد: این در حالی است که در شرایط حساس و نیاز مراکز درمانی به برق مسؤولیت پرسنل این شرکت  دو چندان شده است.

وی افزود: همکاران فنی و اجرایی در تمامی  امور هشت گانه با برنامه ریزی های مدون با اجرای مانورهای جهادی و رعایت پروتکل های بهداشتی و در شرایط پیک تابستان، نسبت به اصلاح، بهینه سازی و رفع ضعف ولتاژ شبکه، مقابله با پدیده سرقت انرژی و تجهیزات شبکه اقدامات ارزنده ای انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تصریح کرد: بخش مهمی از این پروژه حذف پایه های سرگردان در راستای اصلاح مبلمان شهری و روستایی و حذف کانون های خطرآفرین شبکه است.

وی عنوان کرد: در شهرستان محمودآباد در قالب سه گروه پیمانکاری به استعداد 60 نفر نیروی عملیاتی، 10خودروی عملیاتی و بالابر، عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای آزادمون ، تشبندان و ترسیاب به متراژ 2 کیلومتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار خدمات برق رسانی در توزیع نیروی برق غرب مازندران در شرایط کرونا

استمرار خدمات برق رسانی در توزیع نیروی برق غرب مازندران در شرایط کرونا