مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:152020-07-28اقتصادي

رونمایی از طرح و نشان اعتباری بانک ملی ایران


«نشان اعتباری» به عنوان یکی از زیرپروژه های «سککوک» و در راستای پیاده سازی اهداف اقتصاد هوشمند، امروز با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونین وزیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، «نشان اعتباری» محصولی مبتنی بر تلفن همراه بر روی بستر اپلیکیشن «ایوا» است که با استفاده از آن همه فرایندهای درخواست تسهیلات، احراز هویت متقاضی، امضای قرارداد، خرید سفته، پرداخت تسهیلات و بازپرداخت اقساط به صورت غیرحضوری و از طریق ابزار دیجیتال انجام می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم با بیان این که اقتصاد هوشمند، راه رسیدن به اهداف سند چشم انداز است، گفت: با وجود مقاومت هایی که در برابر پیاده سازی این اهداف وجود داشت، امروز همه به ضرورت های آن پی برده اند و در این راستا همکاری می کنند.

دکتر فرهاد دژپسند با اشاره به این که اقتصاد هوشمند می تواند به حفظ محیط زیست کمک کرده و سفرهای غیرضرور را به حد قابل قبولی کاهش دهد، اظهار کرد: پیاده سازی احراز هویت دیجیتال در بورس به خوبی نتیجه بخش بود و بدون شک اقدام بانک ملی ایران در هوشمندسازی پرداخت تسهیلات نیز نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

وی با تقدیر از بانک ملی ایران که پس از مدتها تمرکز بر روی این پروژه آن را به نقطه نهایی رساند، خاطرنشان کرد: امروز فعالان اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح و نشان اعتباری بانک ملی ایران

رونمایی از طرح و نشان اعتباری بانک ملی ایران