مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:202020-07-28بين الملل

پس از ماه ها مناقشه، سفیر آمریکا در کره جنوبی سبیلش را تراشید!


سبیل هری هریس سفیر آمریکا در کره جنوبی جنجال برپا کرده بود چرا که بسیاری آن را یادآور دوران اشغال کره از سوی ژاپن خوانده بودند که طی آن ژنرال های امپراتوری ژاپن سبیلی مشابه هریس داشتند.

- پس از ماه ها مناقشه، سفیر آمریکا در کره جنوبی سبیلش را تراشید! سبیل "هری هریس" سفیر آمریکا در کره جنوبی جنجال برپا کرده بود چرا که بسیاری آن را یادآور دوران اشغال کره از سوی ژاپن خوانده بودند که طی آن ژنرال های امپراتوری ژاپن سبیلی مشابه هریس داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حالا سفیر آمریکا در سئول با انتشار ویدیویی سبیلش را تراشیده و گفته یک علت هم کرونا و تابستان بوده چون زدن ماسک با سبیل برایش سخت بوده است.

هری هریس یک آدمیرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکاست و آن طور که در ویدئو تراشیدن سبیلش گفته، این کار را در یک آرایشگاه در سئول، پایتخت کره جنوبی انجام داده است.

سبیل او از سوی بسیاری یادآور دوران استعماری 1910 تا 1945 بود که تاریخ پررنج کره در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال این کشور از سوی ژاپن را یادآوری می کرد.

چند ماه پیش یکی از سیاست مداران و تحلیلگران کره گفته بود: سبیل هریس خاطرات دردناکی را یادآوری می کند چرا که ما را یاد سبیل ژنرال های دولت ژاپن می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از ماه ها مناقشه، سفیر آمریکا در کره جنوبی سبیلش را تراشید!

پس از ماه ها مناقشه، سفیر آمریکا در کره جنوبی سبیلش را تراشید!