مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-28ورزشي

فوتسالیست 33 ساله شیرازی به تیم ملی راه یافت


فوتسالیست 33 ساله شیرازی بعد از 12 سال حضور در لیگ برتر ایران بالاخره در تیم ملی جای گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بیضایی نژاد فوتسالیست تیم ارژن شیراز که سابقه 12 سال حضور در لیگ برتر در تیم هایی همچون ارژن شیراز، فیروزصفه اصفهان، میثاق تهران، تأسیسات دریایی تهران،،شهرداری ساوه و پارسیان تهران دارد، در لیست نهایی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین المللی کیش جای گرفت.

بیضایی نژاد بازیکن نقطه رأس ارژن در فصل اخیر لیگ برتر با زدن 21 گل مجموع گل هایش را در ادوار لیگ لیگ برتر به بیش از 160 گل رساند.

او اگرچه در تیم ملی امید فوتسال بارها حضور پیدا کرد اما بعد از یک دوره بازی دوستانه با تیم ملی بزرگسالان، دیگر نتوانست با این تیم به میدان برود و به رویایش یعنی حضور در جام ملت های آسیا و جام جهانی برسد.

این بازیکن که به چرخش ها و شوت هایش بعد از دریافت توپ معروف است، حالا امید دارد با درخشش در تورنمنت کیش که در شهریورماه برگزار می شود، بتواند در مسابقات آینده تیم ملی در جام ملت های آسیا هم به میدان برود.

بیضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با خوشحالی از این انتخاب گفت: خیلی خوشحال هستم از این بابت و منتظر شروع اردوهای آمادگی تیم ملی هستم تا بتوانم برای تیم ملی به میدان بروم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسالیست 33 ساله شیرازی به تیم ملی راه یافت

فوتسالیست 33 ساله شیرازی به تیم ملی راه یافت