مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 07:052020-07-28اقتصادي

انتقاد از خارج شدن درآمد صادرات کنسانتره مس و محصولات معدنی از آذربایجان شرقی


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: درآمد حاصل از صادرات کنسانتره مس و محصولات معدنی باید برای توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان استفاده گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یوسف داودی امروز در نشست تخصصی با سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به حوزه عملکرد و ماموریت های نمایندگان مجلس در حوزه بین المللی، ملی و استانی اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت های معدنی و صنعتی و کشاورزی در جهت توسعه اشتغال و شکوفایی صنعتی کشور استفاده کنیم.

وی گفت: وجود معادن غنی مس، طلا، سرب و آلومینیوم و نیز عناصر نادر خاکی گران قیمت را از مزیت های مهم استان آذربایجان شرقی برشمرد و بهره مندی از ظرفیت  های موجود برای توسعه سرمایه گذاری و اشتغال تاکید کرد.

 داودی تنها راه موثر برای کاهش بیکاری و توسعه در مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار استان را استفاده حداکثری از منابع و ظرفیت های معدنی استان عنوان نموده بر توسعه صنایع معدنی و ایجاد کارخانه های پایین دستی با ارزش افزوده بالا را خواستار شد.

رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به ظرفیت های پنهان اشتغال در حوزه معدنی اظهار کرد: صنایع پایین دستی در حوزه معدن مانع خام فروشی می شود و ظرفیت بسیار مهمی را در حوزه اشتغال و کارآفرینی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از خارج شدن درآمد صادرات کنسانتره مس و محصولات معدنی از آذربایجان شرقی

انتقاد از خارج شدن درآمد صادرات کنسانتره مس و محصولات معدنی از آذربایجان شرقی