مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-28اجتماعي

فعالیت 24 ساعته دامپزشکی در عید قربان/ دام ها در کشتارگاه قربانی شود


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از فعالیت فعالیت 24 اکیپ دامپزشکی در عید قربان خبر داد و از مردم خواست نذورات خود را در کشتارگاه ها قربانی کنند.

- محمودرضا رسولی مدیرکل دامپزشکی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و انجام مراسم قربانی دام در این روز، دامپزشکی استان به صورت ویژه اقدام به اجرای طرح نظارت و کنترل بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی مردم می کند.

وی بیان کرد: در همین راستا اداره کل دامپزشکی طی هماهنگی با ادارات و سازمان های ذیربط و  با تشکیل، آموزش، تجهیز و ساماندهی 10 اکیپ ثابت و 14 اکیپ سیار و با ترکیب 9 دامپزشک، 29 بازرس بهداشتی گوشت، 11 ناظر شرعی، نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی قربانی های شهروندان را در کشتارگاه های استان انجام می دهد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان اضافه کرد: با گسترش روند بیماری در سطح استان و به دلیل احتمال مراجعات زیاد مردم در جایگاه های موقت عرضه دام کشتاری، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور جلوگیری از تجمع غیرضروری  امسال عرضه دام در جایگاه های موقت ممنوع است.

رسولی با اشاره به اینکه شهروندان باید دام خود را از میادین عرضه دام زنده دارای پروانه بهداشتی تهیه و در کشتارگاه های استان قربانی کنند، بیان کرد: در همین راستا دامپزشکی سعی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 24 ساعته دامپزشکی در عید قربان/ دام ها در کشتارگاه قربانی شود

فعالیت 24 ساعته دامپزشکی در عید قربان/ دام ها در کشتارگاه قربانی شود