مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-28اقتصادي

نیروی متخصص آموزش دیده نیاز امروز صنایع استان ایلام است


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ایلام با اشاره وجود ظرفیت های بزرگ صنعتی در استان، گفت: نیروی متخصص آموزش دیده نیاز امروز صنایع استان ایلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدرحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با رییس دانشکده فنی و حرفه ای ایلام اظهار کرد: نیروی تخصصی آموزش دیده نیاز امروز صنایع استان است و در این راستا بخشی از وضعیت صنایع و تخصص های مورد نیاز در زمان بهره برداری برای تربیت نیروی متخصص به دانشگاه فنی و حرفه ای ارائه می شود.

وی با اشاره به اجرای تفاهم نامه احداث پارک پلی پروپیلن در هفته گذشته، تصریح کرد: احداث این پارک نوید بخش اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاهی متخصص است.

محمدرحیمی ادامه داد: عملیاتی بودن شیوه آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای از امتیازات مثبت فارغ التحصیلان این دانشگاه در بازار کار است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رییس جدید سازمان صمت گفت: ظرفیت و پتانسیل های رشته های تحصیلی مورد نیاز صنایع استان برای برنامه ریزی در آمایش سرزمینی موردنیاز است.

پریچهر قنبری با اشاره به ارتباط دانشگاه و صنعت خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه ظرفیت های همکاری ین شناسایی و به صورت عملی تعیین شود و شاهد هم افزایی و تعامل بیش از پیش در این راستا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی متخصص آموزش دیده نیاز امروز صنایع استان ایلام است

نیروی متخصص آموزش دیده نیاز امروز صنایع استان ایلام است