مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 08:052020-07-28اجتماعي

برای جلوگیری از انتشار کرونا دام قربانی را خود ذبح نکنید


مدیرکل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر ذبح دام قربانی در کشتارگاه، از مردم درخواست کرد که برای جلوگیری از انتشار کروناویروس و بیماری های قابل انتقال از دام به انسان به هیچ وجه خود اقدام به ذبح دام نکنند و در عید قربان تنها در کشتارگاه های استان دام های قربانی ذبح شود.

- دکتر محمودرضا رسولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن عیدسعید قربان و انجام مراسم قربانی کردن دام در این روز، دامپزشکی استان همدان به صورت ویژه اقدام به اجرای طرح نظارت و کنترل بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی مردم می کند.

وی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان همدان با انجام اقدامات و هماهنگی لازم با سایر ادارات و ارگان های ذیربط و با تشکیل، آموزش، تجهیز و ساماندهی 10 اکیپ ثابت و 14 اکیپ سیار و با ترکیب 9 نفر دامپزشک، 29 نفر بازرس بهداشتی گوشت، 11 نفر ناظر شرعی، نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی قربانی های شهروندان را در کشتارگاه های استان انجام می دهد.

رسولی با بیان اینکه امسال به علت روند گسترش کروناویروس در سطح استان همدان و برای جلوگیری از تجمع و مسافرت های غیرضروری درون شهری و برون شهری عرضه دام در جایگاه های موقت ممنوع است، ادامه داد: شهروندان همدانی باید دام خود را از میادین عرضه دام زنده دارای پروانه بهداشتی تهیه و در کشتارگاه های استان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از انتشار کرونا دام قربانی را خود ذبح نکنید

برای جلوگیری از انتشار کرونا دام قربانی را خود ذبح نکنید