مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 08:152020-07-28سياسي

9 پروژه با اعتبار 440 میلیون تومان در خراسان جنوبی افتتاح می شود


رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهم مرداد ماه سالگرد دیدار جهادگران با مقام معظم رهبری و به یاد و خاطره جهادگران آسمانی استان همزمان با کل کشور روز چهارشنبه 8 مرداد جاری پروژه قنات روستای سیدان خوسف به نمایندگی از 9 پروژه در استان با اعتبار .

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهم مرداد ماه سالگرد دیدار جهادگران با مقام معظم رهبری و به یاد و خاطره جهادگران آسمانی استان همزمان با کل کشور روز چهارشنبه 8 مرداد جاری پروژه قنات روستای سیدان خوسف به نمایندگی از 9 پروژه در استان با اعتبار 440 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

مهدی هنری، امروز سه شنبه 7 مرداد به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: به مناسبت 10 مرداد ماه سالروز دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب در سال 98 ، اولین یادواره جهادگران آسمانی در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جهادگران آسمانی، افرادی هستند که در حین ماموریت جهادی و در حین خدمت رسانی به مردم مناطق محروم بر اثر حادثه به رحمت خدا رفته اند و چون در مسیر خدمت به مردم بوده اند مطمئنا در پیشگاه الهی اجر شهید خواهند داشت.

رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در این خصوص تاکنون حدود 37 نفر در کشور شناسایی شده اند که شش نفر مربوط به خراسان جنوبی هستند که بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه با اعتبار 440 میلیون تومان در خراسان جنوبی افتتاح می شود

9 پروژه با اعتبار 440 میلیون تومان در خراسان جنوبی افتتاح می شود