مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-28بين الملل

حماس دریافت رشوه 15 میلیارد دلاری را رد کرد


حماس دریافت رشوه 15 میلیارد دلاری در ازای خلع سلاح مقاومت را رد کرد« اسماعیل هنیه » رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) فاش کرد که جنبش مزبور دریافت رشوه 15 میلیارد دلاری در ازای خلع سلاح و توقف مقاومت را نپذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هنیه در گفت وگوی ویژه با پایگاه خبری « لوسیل » قطر افزود: حماس توسط طرف های واسطه پیشنهادی دال بر اجرای طرح های زیربنایی نوار غزه از جمله فرودگاه و بندر دریافت کرد مشروط به آنکه از مقاومت صرف نظر کند و تسلیحات خود از جمله موشک ها را تحویل دهد و دست از قدس بردارد و در شاخه نظامی پلیس فلسطین ادغام شود .

همان گونه که سازمان آزادیبخش فلسطین « ساف» در راستای اجرای شرایط توافقنامه اسلو انجام داد.

وی بر مخالفت خود با این پیشنهاد « مسموم » تاکید کرده و توضیح داد که حماس دو ماه پیش در چارچوب طرح « معامله قرن » چنین پیشنهادی را دریافت کرد.

هنیه با بیان اینکه « پیشنهاد دهندگان در ابتدا قصد داشتند به جبهه نظامی نوار غزه پایان داده و به دنبال آن سراغ کرانه باختری بروند» افزود : حماس بر عدم چشم پوشی حماس از فلسطین ، مقاومت ، قدس ، ساکنان کرانه باختری و حق بازگشت آوارگان به فلسطین و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی بیت المقدس از دریا تا رود و ارزش های سیاسی تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس دریافت رشوه 15 میلیارد دلاری را رد کرد

حماس دریافت رشوه 15 میلیارد دلاری را رد کرد