مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:002020-07-28سياسي

«ناامنی مرزهای هوایی برای قاچاقچیان» نتیجه تعامل خوب پلیس و دستگاه قضا است


تعامل و هماهنگی بسیار خوب و مؤثر پلیس فرودگاه با نهادها و مسؤولان قضایی سبب ناامنی مسیر هوایی برای قاچاقچیان مواد مخدر شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه جلسه توسعه همکاری های متقابل که در محل فرودگاه حضرت امام (ره) برگزار شد از اقدامات شاخص و هوشمندانه پلیس فرودگاه و سردار حسن مهری در راستای مدیریت صحیح و برخورد مقتدرانه با جرایم حوزه ماموریتی آن پلیس قدردانی کرد.

وی پلیس فرودگاه را یکی از پلیس های تخصصی پلیس پیشگیری و پیشتاز در برخورد علمی با جرایم معرفی و بیان کرد: تعامل و هماهنگی بسیار خوب و موثر پلیس فرودگاه با نهادها و مسؤولان قضایی سبب ناامنی مسیر هوایی برای قاچاقچیان مواد مخدر شده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: پلیس فرودگاه با رصد فعالیت افراد سابقه دار و استفاده از تجهیزات نوین کمک بازرسی، کشفیات قابل توجهی در حوزه قاچاق کالا، ارز و مواد مخدر دارد که از این لحاظ شایسته تقدیر و قدردانی است.

این مقام مسؤول افزود: مایه مباهات و افتخار دستگاه قضایی و نظام اسلامی است که نیروی انتظامی و مجموعه یگان های تابعه پلیس پیشگیری به خصوص پلیس فرودگاه بسیار متعهدانه در امر مبارزه با قاچاق فعالیت می کنند و دغدغه بهبود وضعیت اقتصادی کشور را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناامنی مرزهای هوایی برای قاچاقچیان» نتیجه تعامل خوب پلیس و دستگاه قضا است

«ناامنی مرزهای هوایی برای قاچاقچیان» نتیجه تعامل خوب پلیس و دستگاه قضا است