مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-28فرهنگي

سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران بازسازی و احیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و احیای سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران نشستی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، - مدیر کل خوابگاه های دانشگاه تهران، احیای سینمای تاریخی کوی دانشگاه را گام بلندی در جهت گسترش و اعتلای هنر هفتم در محیط های دانشجویی و منطقه برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و احیای سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران نشستی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر توسعه فناوری های سینمایی سازمان در کوی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این نشست هادی غفوریان، مدیر کل خوابگاه های دانشگاه تهران، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اداره کل خوابگاه ها بر ضرورت گسترش فعالیت های فرهنگی تأکید کرد و احیای سینمای تاریخی کوی دانشگاه را گام بلندی در جهت گسترش و اعتلای هنر هفتم در محیط های دانشجویی و منطقه برشمرد.

در ادامه رمضانعلی حیدری خلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، نیز ضمن استقبال از احیای سینمای کوی دانشگاه و ضرورت پیوستن آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران بازسازی و احیا شد

سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران بازسازی و احیا شد