مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 10:252020-07-28اقتصادي

آنچه باید در هنگام خرید لیبل امنیتی بدانیم


لیبل های امنیتی نوعی از پلمپ امنیتی محسوب می شوند که برای مواردی مورد توجه قرار می گیرند که حلقه ای وجود ندارد که بتوان از پلمپ های پلاستیکی، - پلمپ های سیم بکسلی و یا پلمپ های چرخشی استفاده کرد و باید برچسب پلمپ را برای مهر و موم و جلوگیری از دستکاری بکار برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پایگان سیل ایرانیان، برچسب های امنیتی یکبار مصرف بوده و بعد از این که از محصول جدا شوند دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

چرا که با ظاهر شدن پیغام OPEN VOID حتی اگر مجددا تلاشی برای چسباندن این لیبل در محل اولیه آن شود کاملا مشهود است که لیبل دستکاری شده است.

برچسب های امنیتی معمولا برای پلمپ کردن درب های قرنطینه، درب صندوق ها و جعبه ها، کیس های کامپیوتر، جعبه بغل ماشین های حمل، کیسه ها و نایلون ها، کارتن، پاکت نامه و اسناد محرمانه و .

مورد استفاده قرار می گیرند.

لیبل های امنیتی به دلیل بزرگتر بودن فضای چاپ نسبت به پلمپ های امنیتی این فرصت را برای مصرف کننده ایجاد می کند که بتواند اطلاعات بیشتری روی سطح لیبل چاپ کند.

این اطلاعات می تواند شامل لوگوی شرکت، نام، شماره سریال، پیغام امنیتی، آدرس وبسایت، ایمیل شرکت، شماره تماس و یا حتی آدرس شرکت باشد که این کار باعث می شود علاوه بر بعد امنیتی که این برچسب ها در فضای کار شما ایجاد می کند، جنبه تبلیغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید در هنگام خرید لیبل امنیتی بدانیم

آنچه باید در هنگام خرید لیبل امنیتی بدانیم