مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 10:352020-07-28سياسي

پیگیر پرداخت مطالبات کارگران هفت تپه هستیم


فرماندار شوش با اشاره به برگزاری جلساتی در وزارت کار پیرامون موضوع مطالبات کارگران شرکت هفت تپه، گفت: در روزهای اول تجمعات در بین کارگران حضور پیدا کرده و تاکنون با جدیت در حال پیگیری این مطالبات هستیم.

-  عدنان غزی فرماندار شوش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شوش، اظهار کرد: مطالب مندرج شده از سوی من مبنی بر بی اطلاعی از تجمعات و اعتراضات صنفی کارگران هفته تپه نادرست است.

 فرماندار شوش عنوان کرد: هیچگاه در مصاحبه نگفتم که چهل روز در قرنطینه خانگی هستم و از این اعتراضات بی اطلاعم بلکه پس از کسب نظر پزشکان به محل کار خود بازگشتم و در چند جلسه اخیر استانی حضور داشتم.

وی ضمن تقدیر از ارتباط و همکاری کارگران افزود: کارگران و شورای کارگری با ما و دیگر اعضای شورای تامین همکاری بسیار خوبی دارند و بنده نیز در همان روزهای اول در بین کارگران حضور یافتم و از آخرین اقدامات و پیگیری ها که توسط اینجانب و اعضای شورای تامین شهرستان صورت گرفته به کارگران گزارشی ارائه نمودم.

غزی در ادامه افزود:  به همراه اعضای شورای تامین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون چندین جلسه و دیدار با استاندار محترم خوزستان ، رییس کل محترم دادگستری استان خوزستان، مدیرکل محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و همچنین وزارتخانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر پرداخت مطالبات کارگران هفت تپه هستیم

پیگیر پرداخت مطالبات کارگران هفت تپه هستیم