مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 11:002020-07-28بين الملل

رییس جمهور فیلیپین خواستار بازگشت مجازات اعدام شد


رودریگو دوترته در یک سخنرانی فراگیر برای مردم کشورش گفت متعهد به قتل مجرمان مواد مخدری بوده و خواستار بازگشت مجازات اعدام است.

- رودریگو دوترته در یک سخنرانی فراگیر برای مردم کشورش گفت متعهد به قتل مجرمان مواد مخدری بوده و خواستار بازگشت مجازات اعدام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رودریگو دوترته، رییس جمهور فیلیپین در سخنرانی سالانه خود خطاب به مردم کشورش از رویکرد سرسختانه خود در قبال مقابله با شیوع کروناویروس در آنجا دفاع کرد در حالی که منتقدان گفتند که در سخنرانی او خبری از برنامه های مربوط به احیای اقتصاد نبود.

او پاسخ سرسختانه کشورش به شیوع کروناویروس را که شامل قرنطینه 11 هفته ای بود و در نتیجه آن نرخ ابتلای بسیار پایین تا زمان برداشته شدن این تدابیر در ماه گذشته میلادی رقم خورد را تحسین کرد.

در حالی که دوترته از کنگره خواست بسته محرک اقتصادی 140 میلیارد پزویی (8.

9 میلیارد دلاری) را تصویب کند بخش عمده سخنرانی خود را صرف حمله به مخالفانش، طرح درخواست برای احیای مجازات اعدام و دفاع از جنگ خونینش علیه مجرمان مواد مخدری کرد.

دوترته در این سخنرانی که بیش از 100 دقیقه طول کشید مکررا بر اهمیت نجات جان مردم تاکید کرد اما در عین حال خواستار اعمال مجدد مجازات اعدام در این کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور فیلیپین خواستار بازگشت مجازات اعدام شد

رییس جمهور فیلیپین خواستار بازگشت مجازات اعدام شد