مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 12:252020-07-28سياسي

اجتماعات را با شرایط فعلی مدیریت کنیم


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید برنامه ریزی کنیم که اجتماعات را با شرایط فعلی مدیریت کنیم تا استیصال اقتصادی برطرف شود و مردم را در تنگنای اقتصادی قرار ندهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با جمعی از معاونین و هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان با اشاره به شرایط ویژه خراسان رضوی در بحث کرونا گفت: در استان خراسان رضوی دکتر بحرینی و دوستانشان در حوزه مدیریت کرونا بسیار قوی عمل کردند، ایشان حتی برای قرنطینه در خانه، یک برنامه بررسی خانگی در سطح مشهد و دیگر شهرهای استان اجرا کردند که آمار فوتی ها را بسیار کاهش داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه همه برای وضعیت این روزهای استان در تلاش هستند اما ضربه اصلی ما استیصال هست، که جریان اقتصادی مشهد مقدس به خاطر وابسته بودن به جریان زیارت سقوط کرده است و این باعث شده تا مردم در مضیقه سخت مالی قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه قرار است در حال حاضر همراه با این بیماری زندگی کنیم، اظهار کرد: از همین رو باید در این حوزه برنامه ریزی کنیم و اجتماعات را با این شرایط مدیریت کنیم تا استیصال اقتصادی برطرف شود و مردم را در تنگنای اقتصادی قرار ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماعات را با شرایط فعلی مدیریت کنیم

اجتماعات را با شرایط فعلی مدیریت کنیم