مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 13:202020-07-28حوادث

دستکیری 16 شکارچی در زنجان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموع 16 متخلف دستگیر شده است، گفت: این متخلفان در قالب 14 پرونده ساماندهی شدند.

اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست در حال انجام است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در تیر‌ماه سال‌جاری 33 قطعه ماهی رودخانه‌ای زردپر به صورت غیر مجاز صید شده است، اضافه کرد: دو قطعه کبوتر و کبک هم در ماهی که گذشت شکار شده است.

وی از شکار غیرمجاز یک رأس کل و بز وحشی در این ایام خبر داد و افزود: شکار پنج قطعه سهره طلایی هم به صورت زنده از دیگر تخلفات این بازه زمانی بوده است.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه سه مورد پرونده شروع به شکار در این ایام تنظیم شده است، خاطر نشان کرد: دو قطعه جوجه سارگپه نیز به صورت زنده نگهداری و خرید و فروش شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه دو قبضه سلاح غیر مجاز در تیر‌ماه کشف شده است، ادامه داد: دو قطعه سلاح شکاری مجاز نیز در این ایام از شکارچیان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به کشف و ضبط 33 مورد انواع ادوات و وسایل کشف شده در زنجان بیان کرد: 15 عدد فشنگ چارپاره، 10 عدد فشنگ ساچمه زنی دو قبضه چاقوی جیبی، دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکیری 16 شکارچی در زنجان

دستکیری 16 شکارچی در زنجان