مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 13:552020-07-28سياسي

امام زاده جبلکی(ع) ورزقان توسعه می یابد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: برنامه ریزی ها و اقدامات لازم انجام شده تا امام زاده جبلکی ورزقان به یک مکان گردشگری و زیارتی همانند امامزاده سید محمد (ع)نوجه مهر شهرستان جلفا تبدیل شده و زائران از امکانات رفاهی آن بهره مند شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: برنامه ریزی ها و اقدامات لازم انجام شده تا امام زاده جبلکی ورزقان به یک مکان گردشگری و زیارتی همانند امامزاده سید محمد (ع)نوجه مهر شهرستان جلفا تبدیل شده و زائران از امکانات رفاهی آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در دیدار نماینده مردم ورزقان و خاروانا با وی، با تاکید بر اهمیت توجه به بقاع متبرکه و امام زادگان(ع)، اظهار کرد: این اماکن معنوی تاثیر به سزایی در گسترش معنویت داشته و باید در راستای رونق این اماکن تلاش کرده و شرایط را برای حضور زائران فراهم کنیم.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا نیز در این دیدار گفت: همکاری و تعامل با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در راستای افزایش میزان بهره وری از موقوفات و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت موقوفات ادامه خواهد داشت تا بتوانیم قدم های موثری در حوزه خدمت رسانی به مردم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام زاده جبلکی(ع) ورزقان توسعه می یابد

امام زاده جبلکی(ع) ورزقان توسعه می یابد