مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 13:552020-07-28اجتماعي

اورژانس اجتماعی به شهرهای بالای 50 هزار نفر تعلق می گیرد


800 تخت خالی در استان اصفهان وجود دارد و احداث سرای سالمندان فعلاً تا تکمیل نشدن ظرفیت موضوعیتی ندارد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: 800 تخت خالی در استان اصفهان وجود دارد و احداث سرای سالمندان فعلاً تا تکمیل نشدن ظرفیت موضوعیتی ندارد.

مرضیه فرشاد، امروز (سه شنبه-7 مرداد) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان چادگان، خدمت به مردم را از جمله نعمت های خداوند برشمرد و اظهار کرد: ارتباط مؤثر با دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف بهزیستی و ارائه خدمات، با هماهنگی و همکاری ادارات و خیران از اقدامات مؤثری است که می توان انجام داد.

وی تعداد اورژانس اجتماعی در سطح استان اصفهان را 16 مورد اعلام کرد و افزود: اورژانس اجتماعی به شهرهایی که بالای 50 هزار نفر جمعیت داشته باشند تعلق می گیرد و در بعضی از شهرستان ها هنوز این ساختار ملی تصویب نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در خصوص سرای سالمندان و صدور مجوز آن در شهرستان ها گفت: 800 تخت خالی در استان اصفهان وجود دارد و احداث سرای سالمندان فعلاً تا تکمیل نشدن ظرفیت موضوعیتی ندارد.

همچنین فرماندار چادگان به تشریح خدمات بهزیستی به جامعه هدف پرداخت و اظهار کرد: حاکم شدن نگاه اجتماعی و پرداختن به مباحث اجتماعی در شرایط فعلی می تواند به گسترش خدمات اجتماعی و کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اجتماعی به شهرهای بالای 50 هزار نفر تعلق می گیرد

اورژانس اجتماعی به شهرهای بالای 50 هزار نفر تعلق می گیرد