مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 13:552020-07-28اجتماعي

تجهیز و ساماندهی 24 اکیپ دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از تجهیز و ساماندهی 10 اکیپ ثابت و 14 اکیپ سیار دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان همدان؛ محمودرضا رسولی گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و انجام مراسم قربانی کردن دام در این روز، دامپزشکی استان همدان به صورت ویژه نسبت به اجرای طرح نظارت و کنترل بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی مردم اقدام می کند.

وی اظهار کرد: در همین راستا اداره کل دامپزشکی استان همدان با انجام اقدامات و هماهنگی لازم با سایر ادارات و ارگان های ذیربط و با تشکیل، آموزش، تجهیز و ساماندهی 10 اکیپ ثابت و 14 اکیپ سیار و با ترکیب 9 نفر دامپزشک، 29 نفر بازرس بهداشتی گوشت، 11 نفر ناظر شرعی، نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی قربانی های شهروندان را در کشتارگاه های استان انجام می دهد.

رسولی گفت: با توجه به روند گسترش بیماری کووید 19 در استان و به دلیل احتمال مراجعات زیاد مردمی در جایگاه های موقت عرضه دام کشتاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی جهت جلوگیری از تجمع و مسافرت های غیر ضروری درون شهری و برون شهری و به حداقل رساندن مخاطرات بهداشتی امسال عرضه دام در جایگاه های موقت ممنوع بوده و شهروندان باید دام خود را از میادین عرضه دام زنده دارای پروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز و ساماندهی 24 اکیپ دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در همدان

تجهیز و ساماندهی 24 اکیپ دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در همدان