مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 13:552020-07-28ورزشي

باشگاه های که توان مالی ندارند، بازیکن خارجی نگیرند


رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ها محدودیتی برای خرید بازیکن خارجی ندارند،گفت: باشگاه هایی که توان مالی ندارند برای اینکه بعدها دچار مشکل نشوند بهتر است بازیکن خارجی نگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حیدر بهاروند، رییس فدراسیون فوتبال، امروز در حاشیه مجمع سالیانه هیات فوتبال البرز در جمع خبرنگاران، گفت:  اصلاحات مد نظر فیفا در خصوص اساسنامه این فدراسیون انجام و در صورت تایید نهایی، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: در صورت تأیید اساسنامه از سوی فیفا مجمع انتخابات ریاست این فدراسیون حداکثر تا یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول در رابطه با بدهی باشگاه ها به بازیکنان و مربیان خارجی، اظهار کرد: تیم ها محدودیتی برای خرید بازیکن خارجی ندارند، اما باشگاه هایی که توان مالی  ندارند برای اینکه بعدها دچار مشکل نشوند بهتر است بازیکن خارجی نگیرند که البته امروز شرایط نسبت به گذشته بهتر شده و با تعدادی از طلبکاران تسویه شده است.

به گفته بهاروند بدهی بسیاری از بازیکنان داخلی نیز پرداخت شده و شرایط بهتر است، بدهی گروهی دیگر نیز در حال پرداخت می باشد.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه های که توان مالی ندارند، بازیکن خارجی نگیرند

باشگاه های که توان مالی ندارند، بازیکن خارجی نگیرند