مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 15:002020-07-28اقتصادي

رونق تجارت مرزی اولویت دولت در سیستان و بلوچستان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: تلاش برای حل مشکلات سوختی کشاورزان، کمک به جهش تولید، رونق دادن به اقتصاد و تجارت مرزی یکی از اولویت های مهم دولت در سیستان و بلوچستان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: تلاش برای حل مشکلات سوختی کشاورزان، کمک به جهش تولید، رونق دادن به اقتصاد و تجارت مرزی یکی از اولویت های مهم دولت در سیستان و بلوچستان است.

بابک دین پرست روز سه شنبه 7 مردادماه در حاشیه بازدید از منطقه مرزی روتک خاش اظهارداشت: مرزنشینان سخت کوش و غیور سیستانی و بلوچ با ویژگی بیگانه ستیزی وفادار به اسلام و کشور بوده و علاوه بر انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری، مراودت های فرهنگی و اجتماعی مقتدرانه از مرزهای ایران اسلامی صیانت می کنند.

وی افزود:منطقه مرزی روتک خاش با ظرفیت بالای کشاورزی و تجاری از شرایط مطلوبی برای رونق دادن به اقتصاد و انجام کارهای تجاری و صادراتی برخوردار است.

وی بیان کرد: وجود افزون بر 15 هزار هکتار زمین کشاورزی و حدود 8000 نخیلات در منطقه مرزی روتک از این حکایت دارد که نظام اسلامی ایران به مرز و ساکنان آن اهمیت می دهد و از این ظرفیت برای رونق تولید و اشتغال بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تجارت مرزی اولویت دولت در سیستان و بلوچستان است

رونق تجارت مرزی اولویت دولت در سیستان و بلوچستان است