مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 16:452020-07-28حوادث

نیروهای تخصصی آتش نشانی شیراز در منطقه مهارلو حضور دارند


شیراز _ رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با بروز حریق در منطقه مهارلو نیروی تخصصی آتش نشانی شیراز به منطقه حریق اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی قانع در خصوص وضعیت حریق مهارلو یادآور شد: این حادثه در ساعت 14 و 45 دقیقه ظهر از طریق مدیریت بحران استانداری فارس به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع به سرعت 30 آتش نشان با تجهیزات تخصصی از 5 ایستگاه عملیاتی به محله حادثه اعزام شدند.

قانع ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد منطقه وسیعی از مراتع واقع در منطقه مهار لو که علی رغم پوشش گیاهی و مراتع منابع طبیعی، از سویی به دکل های صدا و سیما و از سوی دیگر به سایت برمشور مرتبط می شد، به علت نامعلومی طعمه حریق شده بودند و با توجه به وزش باد، هر لحظه بر گستردگی آتش افزوده می شد.

وی با اعلام اینکه عدم دسترسی خودروهای آتش نشانی به کانون آتش، کار را برای خاموش سازی این حریق دشوار کرده بود، افزود: آتش نشانان از تیم تخصصی کوهستان، اطفا حریق و تیم عملیات ویژه سازمان آتش نشانی شیراز به سه گروه تقسیم شدند و با همکاری تعدادی از مردم محلی و با استفاده از وسایل خاموش کننده دستی، به اطفا آتش سوزی در این منطقه حساس و پر خطر که هر لحظه در حال گسترش بود مشغول شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای تخصصی آتش نشانی شیراز در منطقه مهارلو حضور دارند

نیروهای تخصصی آتش نشانی شیراز در منطقه مهارلو حضور دارند