مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 19:352020-07-28سياسي

توسعه ظرفیت مدارس غیردولتی با ایجاد خلاقیت


باید بتوانیم با ایجاد خلاقیت بر توسعه ظرفیت مدارس غیردولتی بیفزاییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی در هشتادمین جلسه شورای سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی مدارس غیردولتی که با حضور اعضا در ساختمان شهید رجایی و همچنین حضور روسای استانی شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی استان ها به عنوان مدعو از طریق ویدئو کنفرانس، برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر علیه السلام و تشکر از تلاش ها و همکاری های مدارس غیردولتی گفت: هر ساختاری هنگامی که از دیگر بخشها تفکیک می شود، باید مأموریت متمایز و ویژهای داشته باشد اما در زمینه چیستی و تمایز مأموریت مدارس غیردولتی کم کار کرده ایم.

 وزیر آموزش و پرورش بر تفکیک مدیریت و نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی تأکید و تصریح کرد: باید بررسی کنیم تفاوتی که در مأموریت مدارس غیردولتی وجود دارد در عرصه آموزش و پروش چه تأثیر و جایگاهی دارد.

وی با اشاره به مساعدت و همراهی مدارس غیردولتی در آموزش دانش آموزان گفت: باید قدردان این کمک ها باشیم اما خود مؤسسین باید از این نوع مدارس مراقبت و مشکلاتشان را برطرف کنند.

 وزیر آموزش و پرورش، حمایت، هدایت و نظارت را سه سیاست اصلی آموزش و پرورش در قبال مدارس غیردولتی برشمرد و افزود: در شرایط فقط مدارس و مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ظرفیت مدارس غیردولتی با ایجاد خلاقیت

توسعه ظرفیت مدارس غیردولتی با ایجاد خلاقیت