مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 02:252020-07-28پزشكي

ضرورت ورود جهاددانشگاهی به پژوهش های کاربردی در حوزه سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر ضرورت ورود جهاددانشگاهی به تحقیقات و پژوهش های کاربردی در حوزه سلامت و کاهش هزینه های درمان تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر ضرورت ورود جهاددانشگاهی به تحقیقات و پژوهش های کاربردی در حوزه سلامت و کاهش هزینه های درمان تاکید کرد.

دکتر سیدمحمد جمالیان در آستانه فرا رسیدن 16 مردادماه چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، به ارتباط تنگانگ دانشگاه علوم پزشکی اراک از سال های گذشته با جهاددانشگاهی استان مرکزی اشاره کرد و افزود: این نهاد نوآور و خلاق اقدامات موثری در حوزه پژوهشی و درمانی انجام داده و بازوی کمکی حوزه سلامت و درمان برای علوم پزشکی استان مرکزی است.

وی به تاسیس مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و دستگاه های تشخیصی و درمانی به عنوان یکی از رویش های این نهاد در استان مرکزی اشاره کرد و افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک مجموعه خوشنام در حوزه درمان و سلامت کشور در استمرار ارائه خدمات وسیع و متنوع خود پیش از آنکه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اقدام به راه اندازی کلینیک ناباروری و نازایی کند با رصد و شناسایی نیازهای استان اقدام به تاسیس مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در این استان کرد که با تکیه بر این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود جهاددانشگاهی به پژوهش های کاربردی در حوزه سلامت

ضرورت ورود جهاددانشگاهی به پژوهش های کاربردی در حوزه سلامت