مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 02:302020-07-28پزشكي

چطور در آرایشگاه کرونا نگیریم؟


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمانشاه از آرایشگاه ها به عنوان یکی از مراکز حساس در زمینه مقابله با کرونا یاد کرد و گفت: تا کنون حتی یک آرایشگاه متخلف هم در کرمانشاه به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب یا جریمه نشده است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمانشاه از آرایشگاه ها به عنوان یکی از مراکز حساس در زمینه مقابله با کرونا یاد کرد و گفت: تا کنون حتی یک آرایشگاه متخلف هم در کرمانشاه به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب یا جریمه نشده است.

فاطمه کندوله در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آرایشگاه های زنانه به واسطه تعامل نزدیکی که در آنجا بین افراد وجود دارد، از مراکز حساس در زمینه بیماری کرونا به شمار می رود و از همین رو رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز بسیار مهم است.

وی از تشدید نظارت بر فعالیت آرایشگاه ها و رعایت بهداشت در آنها خبر داد و افزود: طی بازدیدهایی که داشتیم نزدیک به 100 درصد آرایشگاه های زنانه تمام موارد بهداشتی را رعایت کرده و موردی از تخلف، جریمه و یا پلمب نداشتیم.

به گفته رییس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمانشاه، تا کنون موردی از مبتلا شدن آرایشگران کرمانشاه نیز به بیماری کرونا گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور در آرایشگاه کرونا نگیریم؟

چطور در آرایشگاه کرونا نگیریم؟