مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 02:352020-07-28دانش

عدم برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد در شرایط شیوع کرونا و پیشنهادهای جایگزین


بیش از 2 هزار نفر از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از رییس این دانشگاه، وزیر علوم، وزیر بهداشت و مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا خواستار لغو برگزاری آزمون جامع این دانشگاه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران خبرگزاری فارس با ثبت سوژه هایی در سامانه فارس من درخواست پیشنهاد معادل سازی میانگین نمرات با آزمون جامع دکترا را داشتند.

  درپی شیوع ویروس کرونا دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد رشته های مختلف و شهرهای سراسر کشور با توجه به شرایط سخت بحران و تضعیف همه دانشجویان از لحاظ معیشتی و درآمدی و همچنین آسیب های روحی و روانی ناشی از سوگ از دست دادن عزیزانشان از مسئولان دانشگاه آزاد درخواست کردند تا نسبت به بازنگری و طرح موضوع مهم آزمون جامع و سرنوشت دانشجویان در این اوضاع بحرانی و بغرنج،  در خصوص حذف فیزیکی و حضوری آزمون جامع و جایگزینی میانگین نمرات دروس تئوری و پاس شده به جای نمره آزمون جامع و ثبت آن در موعد مقرر  اردیبهشت ماه و زمان اصلی برگزاری آزمون با عبور از بحران کرونا به تسهیل شرایط خاص همگی دانشجویان بپردازند.

بدینسان گفت وگویی با محمد امامی کورنده نماینده تام الاختیار دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور داشتیم که سردبیر این سوژه خبری در فارس من هم بودند، مشروح آن را در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد در شرایط شیوع کرونا و پیشنهادهای جایگزین

عدم برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد در شرایط شیوع کرونا و پیشنهادهای جایگزین