مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:002020-07-28دانش

موفقیت های بسیاری با تفکر جهادی رقم می خورد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر با تفکر جهادی، وارد زمینه های فرهنگی شویم، قطعا موفقیت های بسیاری در کشور رقم خواهد خورد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر با تفکر جهادی، وارد زمینه های فرهنگی شویم، قطعا موفقیت های بسیاری در کشور رقم خواهد خورد.

فرزان قالیچی در گفت وگو با ایسنا، به اشاره به فرارسیدن 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: در اردیبهشت سال 59 بنده مدرک دیپلم را دریافت کردم که این امر همزمان با وقوع انقلاب اسلامی فرهنگی اتفاق افتاد، محیط دانشگاه ها با نفوذ انواع گروه های چپ و منافقین در سمت خلاف مسائل انقلابی آن دوران حرکت می کرد، از این رو دانشگاه ها تعطیل شد.

وی ادامه داد: در راستای پاکسازی محیط و دمیدن خون تازه به دانشگاه ها متناسب با جهت گیری انقلاب، در 16 مرداد سال 59، نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی تاسیس شد و بنده نیز جزو اولین ورودی های دانشگاه بعد از انقلاب بودم.

وی افزود: فعالیت این نهاد انقلابی از همان اوایل دانشگاه گسترده بوده و بنده نیز در انواع کارهای این نهاد که اغلب هم فرهنگی بودند، با جهاد دانشگاهی آشنایی یافتم و همکاری های کوتاه مدتی نیز با هم داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های بسیاری با تفکر جهادی رقم می خورد

موفقیت های بسیاری با تفکر جهادی رقم می خورد