مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:002020-07-28اقتصادي

3 شهرک گلخانه ای در کرمانشاه در حال احداث است


مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر سه شهرک گلخانه ای در استان در حال احداث است و بر اساس وعده های داده شده تا پایان امسال 37.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر سه شهرک گلخانه ای در استان در حال احداث است و بر اساس وعده های داده شده تا پایان امسال 37.

7 هکتار به مساحت شهرک های گلخانه ای فعال استان اضافه خواهد شد.

رضا زارعی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از این شهرک های گلخانه ای، گلخانه حیدرآباد شهرستان هرسین است، گفت: این شهرک گلخانه ای قرار است در دو فاز 23 و 20 هکتاری احداث شود که تا پایان سال 15 هکتار از فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.

زارعی با بیان اینکه دومین شهرک گلخانه ای در دست ساخت در استان کرمانشاه در منطقه تپه داراب خان شهرستان سرپلذهاب قرار دارد، گفت: این گلخانه 37 هکتاری است که سرمایه گذار آن قول بهره برداری از هشت هکتار آن را تا پایان امسال داده است.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان کرمانشاه سپس با اشاره به در دست اجرا بودن شهرک گلخانه ای شهرستان اسلام آباد غرب با مساحت 53 هکتار، گفت: تاکنون نیم هکتار از این گلخانه به بهره برداری رسیده و سرمایه گذار آن وعده به بهره برداری رسیدن 14.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهرک گلخانه ای در کرمانشاه در حال احداث است

3 شهرک گلخانه ای در کرمانشاه در حال احداث است