مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:152020-07-28سياسي

باید قاطعانه با افراد چپاول گر اموال بیت المال برخورد کرد


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: نباید اجازه دهیم تخلفات عده ای معدود موجبات نارضایتی مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کند و خطاهای آنان به پای نظام نوشته شود.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: نباید اجازه دهیم تخلفات عده ای معدود موجبات نارضایتی مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کند و خطاهای آنان به پای نظام نوشته شود.

احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی از سوی دستگاه قضایی بارقه های امید را در دل مردم ایجاد کرده است که عزم جدی در برخورد با چپاول گران بیت المال ایجادشده است.

وی با بیان اینکه وقتی دستگاه قضایی برخورد با مفاسد اقتصادی را از خود شروع کرد این موضوع پیام مهمی برای تمامی کسانی است که چشم در گرو اموال بیت المال دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی و در رأس آن آیت الله رییسی در این مدت نشان داده اند برای بازپس گیری اموال بیت المال با هیچ کس مدارا نخواهند کرد و همین مهم سبب شده که مردم شاهد این تغییر رویکرد در دستگاه قضایی باشند.

نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدوارم این حرکت دستگاه قضایی ادامه دار باشد و تمامی مفاسد اقتصادی در این عزم جدی دستگاه قضایی گرفتار شوند، اضافه کرد: این گونه اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قاطعانه با افراد چپاول گر اموال بیت المال برخورد کرد

باید قاطعانه با افراد چپاول گر اموال بیت المال برخورد کرد