مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:202020-07-28پزشكي

چطور در آرایشگاه کرونا نگیریم؟


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمانشاه از آرایشگاه‌ها به عنوان یکی از مراکز حساس در زمینه مقابله با کرونا یاد کرد و گفت: تا کنون حتی یک آرایشگاه متخلف هم در کرمانشاه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب یا جریمه نشده است.

فاطمه کندوله در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آرایشگاه‌های زنانه به واسطه تعامل نزدیکی که در آنجا بین افراد وجود دارد، از مراکز حساس در زمینه بیماری کرونا به شمار می‌رود و از همین رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز بسیار مهم است.

وی از تشدید نظارت بر فعالیت آرایشگاه‌ها و رعایت بهداشت در آنها خبر داد و افزود: طی بازدیدهایی که داشتیم نزدیک به 100 درصد آرایشگاه‌های زنانه تمام موارد بهداشتی را رعایت کرده و موردی از تخلف، جریمه و یا پلمب نداشتیم.

به گفته رییس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمانشاه، تا کنون موردی از مبتلا شدن آرایشگران کرمانشاه نیز به بیماری کرونا گزارش نشده است.

کندوله با بیا اینکه در گذشته ضذعفونی سالن‌های آرایشگاه دو تا سه بار در هفته انجام می‌شد و اکنون به صورت روزانه صورت می‌گیرد، یادآور شد: آرایشگران صندلی‌ها، سطوح و آینه‌ها را باید هر روز ضدعفونی کنند و وسایل مورد استفاده مانند قیچی، موچین و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور در آرایشگاه کرونا نگیریم؟

چطور در آرایشگاه کرونا نگیریم؟