مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:402020-07-29بين الملل

دست دوستی متواضعانه اما عزتمندانه مان همواره به سوی همسایگان دراز است


رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر اظهار کرد : ایران بدنبال منطقه قوی است، زیرا منطقه قوی، مانع از مداخلات بازیگران فرامنطقه ای و اقدامات بی ثبات ساز آنان می شود و دست دوستی ایران متواضعانه اما عزتمندانه، - رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر اظهار کرد : ایران بدنبال "منطقه قوی" است، زیرا منطقه قوی، مانع از مداخلات بازیگران فرامنطقه ای و اقدامات بی ثبات ساز آنان می شود و دست دوستی ایران متواضعانه اما عزتمندانه، همواره به سوی همسایگان مرزی و منطقه ای دراز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، ناصر کنعانی چافی، رییس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره یادداشتی را با عنوان ایران، الگویی برای استقلال و پیشرفت منتشر کرد ،که متن آن به شرح زیر است : 5 مرداد 1359 هجری شمسی سالروز مرگ محمدرضا پهلوی، شاه فراری ایران در شهر قاهره پایتخت مصر است.

او دومین شاه از خاندان پهلوی و آخرین شاه ایران بود.

وی سلطنت خود را پس از عزل پدرش، وامدار انگلیس است که در کنار آمریکا، سابقه ای طولانی از مداخلات شرارت بار در مسائل داخلی ایران دارد.

در پی اشغال ایران توسط قوای متفقین در جنگ جهانی دوم، محمدرضا پهلوی اولین بار با نقش تعیین کننده انگلیس در 25 شهریور 1320 هجری شمسی (16 سپتامبر 1941 ) به تخت سلطنت نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست دوستی متواضعانه اما عزتمندانه مان همواره به سوی همسایگان دراز است

دست دوستی متواضعانه اما عزتمندانه مان همواره به سوی همسایگان دراز است