مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:402020-07-29سياسي

انتخاب شهردار فردیس به یکشنبه آتی موکول شد


داستان پر فراز و نشیب انتخاب شهردار در شهر فردیس پس از گذشت سه سال کماکان ادامه دارد و این بار تصمیم گیری به یکشنبه هفته آتی موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، نشست شورای اسلامی شهر فردیس که چندین جلسه با غیبت برخی اعضا،  از رسمیت  افتاده و تشکیل نشده بود، عصر روز گذشته با حضور همه اعضا برگزار شد و پرداختن به  موضوع انتخاب شهردار و مباحثات شورایی ها، بیش از 2 ساعت و نیم از زمان 3 ساعته شورا را به خود اختصاص داد.

آنچه مورد بحث شورای فردیس بود؛  اصرار گروه 5 و طرفداران سعیدی سیرایی به طرح صورتجلسه انتخاب شهردار در صحن شورا و ورود به مرحله اجرایی آن بود که حاشیه ها و مشاجرات غیر مسقیم اعضا را نیز با خود همراه داشت.

اما این امر  از سوی گروه مقابل مورد پذیرش قرار نگرفت و بر تعیین ساز و کار انتخاب شهردار در این نشست و معرفی،  بررسی رزومه ها و  انتخاب شهردار در روزهای  بعد اصرار داشتند.

در نهایت بر طبق  آنچه که توسط اعضا مورد پذیرش قرار گرفت، مقرر شد؛  تا ساعت 11 صبح روز پنجشنبه 9 مردادماه جاری، هر یک از اعضای شورا حداکثر یک نفر را به عنوان کاندیدای سمت شهردار به دبیرخانه شورا معرفی کند.

ساعت 13همان روز نشست هیئت رییسه شورا  برای قرعه کشی کاندیداها تشکیل شود و طی جلسه روز یکشنبه هفته آتی، هر یک از کاندیداها با حضور در صحن شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار فردیس به یکشنبه آتی موکول شد

انتخاب شهردار فردیس به یکشنبه آتی موکول شد