مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 03:552020-07-29ورزشي

ادامه حواشی کل کل فوتبالی مجری سیما؛ از «گالیله» تا شایعه «برکناری»!


داریوش دلیری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «صبح بخیر ایران» درباره حواشی دنباله دار کنایه مجری این برنامه صبحگاهی به تیم فوتبال پرسپولیس و شایعه برکناری او از این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

- داریوش دلیری تهیه کننده برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران درباره حواشی دنباله دار کنایه مجری این برنامه صبحگاهی به تیم فوتبال پرسپولیس و شایعه برکناری او از این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند.

امیراحمدی هم صبح دیروز هفتم مرداد به طور رسمی روی آنتن زنده برنامه باردیگر عذرخواهی کرد؛ عذرخواهی ای که البته با یک کنایه جدید و اشاره تلویحی او به نام گالیله ، دانشمندی که وادار به پس گرفتن حرفی شد که از صحت آن اطمینان داشت، آتش انتقادات را تندتر کرد! شب گذشته و به دنبال دامنه دارتر شدن حواشی، شایعه ای در فضای مجازی پیچید مبنی بر اینکه عبدالرضا امیراحمدی از اجرای صبح بخیر ایران برکنار شده است.

واقعاً فکر نمی کردیم این سخنان اینقدر حاشیه داشته باشد.

البته در ورزش و فوتبال حساسیت ها زیاد است.

چون هر تیمی طرفداران خود را دارد و البته اصلاً قرار نبود آقای امیراحمدی به این بخش ورود کند، چون همیشه پلاتوها آماده است و سخنان مجریان از اتاق فکر برنامه بیرون می آید برای اطلاع بیشتر از جزییات متن و حاشیه اتفاقات چند روز گذشته برنامه صبح بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حواشی کل کل فوتبالی مجری سیما؛ از «گالیله» تا شایعه «برکناری»!

ادامه حواشی کل کل فوتبالی مجری سیما؛ از «گالیله» تا شایعه «برکناری»!