مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 04:402020-07-29بين الملل

البحیری: امارات به نمایندگان پارلمان تونس رشوه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از القدس العربی، نور الدین البحیری رییس فراکسیون جنبش النهضه در پارلمان تونس اعلام کرد که فشار هایی از داخل و خارج کشور با استفاده از پول های امارات که در میان نمایندگان تونس توزیع می شود با هدف سلب رای اعتماد .

- رییس فراکسیون پارلمانی جنبش النهضه از تلاش های امارات برای ایجاد خلاء سیاسی در تونس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از القدس العربی، نور الدین البحیری رییس فراکسیون جنبش النهضه در پارلمان تونس اعلام کرد که فشار هایی از داخل و خارج کشور با استفاده از پول های امارات که در میان نمایندگان تونس توزیع می شود با هدف سلب رای اعتماد از راشد الغنوشی رییس پارلمان این کشور صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: این اقدامات در چارچوب سیاست های امارات برای از بین بردن روند سیاسی در تونس و پارلمان این کشور انجام می شود.

این مسئول تونسی بیان کرد: امارات به دنبال ایجاد خلا در پارلمان تونس از طریق کنار زدن رییس آن و فلج کردن هوشمند دولت آتی و در نهایت کشاندن کشور به سمت درگیری است.

پیش از این دفتر پارلمان تونس اعلام کرده بود که رای گیری در خصوص سلب رای اعتماد از الغنوشی طی روز پنجشنبه به صورت محرمانه و بدون رایزنی میان نمایندگان صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البحیری: امارات به نمایندگان پارلمان تونس رشوه می دهد

البحیری: امارات به نمایندگان پارلمان تونس رشوه می دهد