مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-29اقتصادي

آب شرب البرز با 400 چاه عمیق تأمین می شود/هر چاه خنجری به قلب آیندگان


مدیر روابط عمومی آبفای البرز با بیان اینکه سالانه 80 هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شود، گفت: افزایش جمعیت و افزایش تعداد مشترکین آب در طول سال های گذشته باعث تضعیف جدی منابع آب های زیرزمینی استان شده به طوری که عمق چاه های عمیق ما از 150 متر به بیش از 300 متر رسیده است.

- ایسنا/البرز مدیر روابط عمومی آبفای البرز با بیان اینکه سالانه 80 هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شود، گفت: افزایش جمعیت و افزایش تعداد مشترکین آب در طول سال های گذشته باعث تضعیف جدی منابع آب های زیرزمینی استان شده به طوری که عمق چاه های عمیق ما از 150 متر به بیش از 300 متر رسیده است.

علیرضا لرستانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مرداد و شهریور ماه پیک مصرف آب است، اظهار کرد: در فصل تابستان در برخی روزها، دمای هوا به بالای 40 درجه سانتیگراد می رسد که این امر باعث افزایش تعداد کولرهای آبی روشن، تعدد در استحمام و به طور کلی افزایش میزان آب مصرفی توسط مشترکان می شود.

وی ادامه داد: البته در تابستان امسال به واسطه شیوع کرونا و لزوم رعایت اصل 20-20 ( شستشوی 20 بار دست ها به مدت 20 ثانیه در روز) و همچنین شست و شوی مداوم سطوح و کالاهای خریداری شده توسط مردم، میزان آب مصرفی مشترکان به میزان قابل توجهی بالا رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب البرز با 400 چاه عمیق تأمین می شود/هر چاه خنجری به قلب آیندگان

آب شرب البرز با 400 چاه عمیق تأمین می شود/هر چاه خنجری به قلب آیندگان