مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-29ورزشي

رکورد استثنایی احمد نورالهی در پرسپولیس امسال


ستاره‌ای که یک روز به خاطر نیمکت نشینی دفترچه خدمت را پُر کرد و راهی تراکتور شد تا سربازی خود را پشت سر بگذارد، حالا سرباز تمام وقت پرسپولیس محسوب می‌شود؛ ستاره‌ای است که همیشه در ترکیب حضور دارد، نمایش‌های اغلب درخشان بوده و بسیاری تصور می‌کنند که در آینده‌ای نه چندان دور به کاپیتان اول سرخ‌ها تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، نوراللهی شماره 8 دوست داشتنی برای هواداران پرسپولیس است که از دوران سیاه این باشگاه سربرآورد و به ستاره تیم بحران زاده پرسپولیس تبدیل شد و خیلی زود جایش را در تیم به عنوان هافبک دفاعی و مرکزی پیدا کرد.

با ریش‌های تازه درآمده، مو‌های کم پشت و اخم همیشگی، احمد نور خیلی زود به بازیکنی پرهوادار تبدیل شد که هواداران نوجوان پرسپولیس برایش فن پیج زدند و تیفوسی‌های استادیوم سرودی خاص که برای علی کریمی بود را به نامش کردند تا طرفدارِ سابق، به یکی از ستاره‌های تیم برانکو تبدیل شود.

در سالی که بذر امیدِ بازگشت به اوج در دل سرخ‌ها جوانه زده بود، نوراللهی جزو ستارگانی بود که اجازه ناامیدی آن را نداد.

حتی وقتی که شادی گل به یادماندنی اش بعد از شوت تماشایی به سایپا، بی اثر شد و پرسپولیس جام را به خاطر تفاضل گل واگذار کرد، نوراللهی در جمع سرخ‌ها ماند و البته با جذب ستارگانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد استثنایی احمد نورالهی در پرسپولیس امسال

رکورد استثنایی احمد نورالهی در پرسپولیس امسال