مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-29ورزشي

نوبخت امروز به فارس سفر می کند


محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر چهارشنبه 8 مرداد به دعوت استاندار فارس برای یک سفر 2 روزه وارد شیراز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین برنامه ی محمدباقر نوبخت، که قرار است عصر امروز چهارشنبه به شیراز سفر کند، بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن-قائمیه و تعدادی از پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی در جنوب غربی استان فارس است.

نشست با مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بازدید از موزه دفاع مقدس و حضور در برنامه زنده تلویزیونی از برنامه های سفر معاون رییس جمهوری به استان فارس، اعلام شده است.

نوبخت در دومین روز از سفر خود به استان فارس، قرار است در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز تکمیلی خط یک قطار شهری شیراز (خط 3)، شرکت کرده و از ورزشگاه 6000 نفری شیراز نیز بازدید داشته باشد و در مراسم افتتاح فاز اول دانشگاه صنعت نیز شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازدید از بیمارستان پیوند اعضای ابن سینا در شهر صدرا از دیگر برنامه های دومین روز سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به شیراز اعلام شده است.

نوبخت در ادامه برنامه های روز پنجشنبه 9 مرداد قرار است در آیین آغاز عملیات ساخت 3500 واحد مسکونی ویژه محرومان، شرکت کند؛ این پروژه در منطقه کمتر برخوردار شریف آباد در شرق شیراز احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت امروز به فارس سفر می کند

نوبخت امروز به فارس سفر می کند