مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 05:302020-07-29اقتصادي

دسترسی کارخانجات خوزستان به محصولات فولاد ضروری است


خوزستان به عنوان یکی از قطب های تولید فولاد کشور لازم است در راستای تداوم چرخه تولید و همچنین اشتغال پایدار، بخشی از محصولات تولید شده در شرکت های بزرگ فولادی در خارج از بورس به کارخانجات این استان عرضه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه بررسی مشکلات شرکت های فولادی استان، اظهار کرد: در این رابطه تلاش می شود با ستاد تنظیم بازار کشور هماهنگی لازم صورت گیرد تا عرضه محصولات تولیدی شرکت های فولادی قبل از عرضه به بازار بورس، در دسترس کارخانجات و صنایع داخل استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: استان خوزستان به عنوان یکی از قطب های تولید فولاد کشور محسوب می شود و به همین منظور در راستای تداوم چرخه تولید و همچنین اشتغال پایدار نیاز است تا بخشی از محصولات مورد نیاز تولید شده در شرکت های بزرگ فولادی در داخل استان و خارج از بورس عرضه شود.

استاندار خوزستان گفت: مهمترین نیاز برخی کارخانجات فولادی داخل استان را شمش و اسلب است و برای اینکه نیاز این کارخانجات بدون وقفه و توقف تولید صورت بگیرد، به صورت ماهانه نشست های هماهنگی با شرکت های تولیدکننده مواد اولیه تشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص توقف تامین مواد اولیه گروه ملی صنعتی فولاد ایران بخاطر بدهی به شرکت فولاد، با مذاکراتی که انجام شد، قرار است بدهی   شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی کارخانجات خوزستان به محصولات فولاد ضروری است

دسترسی کارخانجات خوزستان به محصولات فولاد ضروری است