مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:052020-07-29فرهنگي

معافیت مالیاتی سینماگران این بار در چالش خطر کرونا


«امروز کرونا در کلیه محاسبات و رفتارهای اجتماعی فاکتور اصلی و اول، برای انتخاب روشهای ابداعی و کم هزینه است؛ سازمان مالیاتی هم با داشتن جمع کثیری از کارشناسان حتما میتوانست به راه حلهایی بیشتر از تعویق ماه مالیاتی برسد و میزان مراجعه حضوری شهروندان .

- امروز کرونا در کلیه محاسبات و رفتارهای اجتماعی فاکتور اصلی و اول، برای انتخاب روشهای ابداعی و کم هزینه است؛ سازمان مالیاتی هم با داشتن جمع کثیری از کارشناسان حتما میتوانست به راه حلهایی بیشتر از تعویق ماه مالیاتی برسد و میزان مراجعه حضوری شهروندان از جمله مودیان هنری و سینمایی را کاهش دهد.

خانه سینما طبق روال سالهای اخیر، با ایجاد سامانه تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی، شرایط انجام این تکلیف قانونی را برای سینماگران در خانه سینما فراهم ساخته تا در مهلت مقرر شده-پایان مرداد ماه- جهت انجام آن مراجعه کنند.

درباره این اتفاق، که باعث تجمع سینماگران در محیط کوچک خانه سینما شده و علیرغم رعایت اصول بهداشتی، احتمال ابتلای آنها را ایجاد کرده با فرشته طائرپور، مشاور مالیاتی خانه سینما گفتگو کردیم.

وی در پاسخ به سئوال ایسنا در اینباره گفت: متاسفانه از یکسو هشدارهای دولت درمورد افزایش خطر ابتلای شهروندان به کرونا و لزوم در خانه ماندن مردم جدیتر شده و از سوی دیگر ادارات مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی سینماگران این بار در چالش خطر کرونا

معافیت مالیاتی سینماگران این بار در چالش خطر کرونا