مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-29دانش

آماده برگزاری ترم آینده به دو روش حضوری و غیرحضوری هستیم


رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر اینکه آماده برگزاری کلاس های ترم آینده به دو روش حضوری و غیر حضوری هستیم، گفت: تصمیم گیری نهایی در این زمینه بستگی به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

- رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر اینکه آماده برگزاری کلاس های ترم آینده به دو روش حضوری و غیر حضوری هستیم، گفت: تصمیم گیری نهایی در این زمینه بستگی به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد یزدان دوست ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته و تصمیمات کلان کشوری برای آموزش های غیرحضوری،قطعا در آن شرایط مشکلاتی برای همه وجود داشت که باعث نارضایتی دانشجویان و اساتید بود.

با تصمیم گیری های مناسب و تجهیز مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه و همراهی اعضای هیات علمی بسیاری از موانع به مرور برطرف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اکنون این اطمینان حاصل شده است در صورتیکه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای سال تحصیلی جدید بر آموزش حضوری و یا غیرحضوری باشد، آمادگی کامل برای هر دو گزینه وجود دارد و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

یزدان دوست یادآور شد: ترم تابستانی این دانشگاه نیز به صورت غیرحضوری در برخی دروس عمومی و نظری در حال برگزاری است تا بخشی از نگرانی های دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده برگزاری ترم آینده به دو روش حضوری و غیرحضوری هستیم

آماده برگزاری ترم آینده به دو روش حضوری و غیرحضوری هستیم