مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-29ورزشي

دوپینگی که ووشوی ایران را به حاشیه برد/ وقتی همه پنهان کاری را ترجیح می دهند


در حالی فدراسیون ووشو از یکسال گذشته تاکنون در مورد دوپینگ و محرومیت دو چهره سرشناس خود پنهان کاری کرده بود که معرفی متقلبان در ورزش و برخورد با آنها از وظایف اصلی و اخلاقی هر فدراسیون است.

- در حالی فدراسیون ووشو از یکسال گذشته تاکنون در مورد دوپینگ و محرومیت دو چهره سرشناس خود پنهان کاری کرده بود که معرفی متقلبان در ورزش و برخورد با آنها از وظایف اصلی و اخلاقی هر فدراسیون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته (سه شنبه) 7 مرداد ماه 1399 بود که خبر افشای مثبت بودن تست دوپینگ حمیدرضا قلی پور و سید معین تقوی دو ملی پوش مدال آور تیم ملی ساندای ایران در رقابت های جام جهانی ساندا 2018 در چین منتشر شد تا به این ترتیب، نخستین قهرمانی سانداکاران ایران در این مسابقات که از آن به عنوان قهرمانی تاریخی یاد می شد زیر سوال برود! مسئله ای که باعث شد سوالات زیادی نیز در اذهان اهالی ورزش نیز ایجاد شود.

طبق حکم منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی ووشو، قلی پور (از 28 اکتبر 2018 تا 28 اکتبر 2022) و تقوی (از تاریخ 27 اکتبر 2018 تا 26 اکتبر 2022) به مدت چهار سال محروم هستند که این حکم ها به ترتیب در تاریخ های 4 جولای و یکم جون 2019 یعنی حدود یکسال قبل صادر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوپینگی که ووشوی ایران را به حاشیه برد/ وقتی همه پنهان کاری را ترجیح می دهند

دوپینگی که ووشوی ایران را به حاشیه برد/ وقتی همه پنهان کاری را ترجیح می دهند