مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-29اقتصادي

60 میلیون یورو صرفه جویی ارزی با داخلی سازی لوله های نفتی


حدود 40 هزار تن انواع لوله های بدون درز جداری و جریانی در مجموعه لوله گستر اسفراین سفارش گذاری شده که با تولید آن ها از خروج بیش از 60 میلیون یورو ارز جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیر بیات در بازدید از مجتمع تولید لوله اسفراین گفت: با اعتماد وزارت نفت به توان تولید داخلی حدود 40 هزار تن انواع لوله های بدون درز جداری و جریانی در این مجموعه سفارش گذاری شده که با تولید آن ها از خروج بیش از 60 میلیون یورو ارز جلوگیری می شود.

سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به اینکه ایدرو در این مجتمع تولید لوله به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه خود، تجهیزات فنی و نیروی انسانی با مهارت برای تولید این لوله های خاص را دارا است؛ افزود: رویکرد وزارت نفت در تأمین داخلی این اقلام موجب تحرک اقتصادی در این بخش می شود.

وی خواستار تجمیع بهینه سفارشات پیمانکاران نفتی برای تنظیم برنامه تولید، ارتقا بهره وری و کاهش ضایعات و نیز متعادل سازی مراحل تأمین مالی برای تهیه مواد اولیه شد.

بیات گفت: با عملیاتی شدن این قرارداد، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، هزینه تمام شده نهایی این میزان سفارش برای صاحبان کالا، حدود 450 میلیارد تومان ارزان تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 میلیون یورو صرفه جویی ارزی با داخلی سازی لوله های نفتی

60 میلیون یورو صرفه جویی ارزی با داخلی سازی لوله های نفتی