مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:052020-07-29فناوري

فرآیند قطع بدهی خطوط تلفن ثابت اعلام شد


مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران چگونگی فرآیند قطع تلفن ثابت در صورت عدم پرداخت هزینه کارکرد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام با بیان اینکه مدت زمان عدم پرداخت بدهی خطوط تلفن ثابت تا قطع یک طرفه، دوطرفه و در نهایت واگذاری خط به غیر، فرآیندی با زمان حداکثر یک سال و 15 روز است، اظهار داشت: طی این مدت به روش های مختلف از درگاه های اطلاع رسانی شرکت مخابرات ایران به مشترکان درباره میزان بدهی اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: هرگاه مشترک مشمول قطع خط تلفن به دلیل بدهکاری شود، پس از سپری شدن مهلت پرداخت، شرکت مخابرات می تواند خط تلفن مشترک بدهکار را ابتدا به مدت حداقل دو هفته یک طرفه کند؛ درصورت عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، ضمن اطلاع رسانی به مشترک، نسبت به قطع خط تلفن وی به طور کامل (دوطرفه) اقدام می کند.

بیدخام تاکید کرد: خطوط با میزان بدهی بالای 20 هزار تومان، پس از عدم پرداخت در یک دوره، به صورت یک طرفه قطع شده و پس از گذشت 15 روز در صورت عدم پرداخت مجدد، خط به صورت دو طرفه قطع می شود.

همچنین در مورد دیگر خطوط با بدهی کمتر از 20 هزار تومان، اگر در دو دوره متوالی فارغ از مبلغ بدهی، صورتحساب پرداخت نشود، خط مذکور نیز به صورت یکطرفه قطع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند قطع بدهی خطوط تلفن ثابت اعلام شد

فرآیند قطع بدهی خطوط تلفن ثابت اعلام شد