مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:102020-07-29اقتصادي

تفاهم نامه ای برای توسعه فناوری های ارائه شده به صنایع و سازمان ها


سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و پژوهشگاه مواد و انرژی در راستای ارائه خدمات آزمایشگاهی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه همکاری توسط دکتر حسین رحمانی معاون نوآوری و تجاری سازی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و دکتر سعید حصارکی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه مواد و انرژی و در حضور رؤسای دو مرکز در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران به امضا رسید.

در حاشیه امضای این تفاهم نامه در جلسه ای ضمن معرفی و تاکید بر توانمندی های دو مجموعه، در راستای محورهای مورد علاقه گفت وگو و تبادل نظر شد.

همکاری در اخذ پروژه های قراردادی مشترک به ویژه از وزارت های صمت، مسکن و شهرسازی و نیرو و واحدهای زیرمجموعه، توسعه فناوری های مشترک جهت ارائه به صنایع و سازمان ها، همکاری بین مراکز رشد دو مجموعه و شرکت های مستقر در آن ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و تخصصی از سوی دو مجموعه و شرکت های مستقر به یکدیگر از موضوعات و محورهای مشترک و مورد گفت وگو بود.

بر اساس اعلام وزارت علوم، پس از این نشست، دکتر علیرضا خاوندی رییس پژوهشگاه مواد و انرژی به همراه معاونان و مدیران خود از طرح تونل باد، پژوهشکده مواد و طرح های در دست احداث و چند شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور سازمان پژوهش های علمی و صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ای برای توسعه فناوری های ارائه شده به صنایع و سازمان ها

تفاهم نامه ای برای توسعه فناوری های ارائه شده به صنایع و سازمان ها