مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-29فرهنگي

«جهان با من برقص» در یزد تحلیل شد


فیلم سینمایی «جهان با من برقص» ساخته ی «سروش صحت» در یکصد و بیست و چهارمین نشست آموزشی ـ تحلیلی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد اکران و با حضور هنرمندان و کارشناسان مطرح استانی تحلیل شد.

- ایسنا/یزد فیلم سینمایی جهان با من برقص ساخته ی سروش صحت در یکصد و بیست و چهارمین نشست آموزشی ـ تحلیلی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد اکران و با حضور هنرمندان و کارشناسان مطرح استانی تحلیل شد.

در این نشست مجازی که به صورت زنده برای علاقه مندان پخش شد سیدمجتبی حسینی نویسنده و کارگردان یزدی به تحلیل و بررسی این فیلم جذاب و دیدنی پرداخت و اظهارکرد: این فیلم در ژانر خانوادگی کمدی با نویسندگی مشترک سروش صحت و ایمان صفایی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته شده است.

جهان با من برقص اولین ساخته سینمایی سروش صحت در مقام کارگردانی و محصول سال 1397 است که ماه های پایانی عمر جهانگیر را نمایش می دهد، او که تهران را رها کرده و با دخترش در یکی از روستاهای شمال کشور زندگی می کند و هنوز کسی از مرگ زودهنگامش خبر ندارد در تنهایی روزگارش را می گذراند.

دوستانش که هرکدام چالش ها و مشاجره های بین خود را دارند برای آخرین تولدش دور هم جمع می شوند تا شاید به او نشان دهند که تنها نیست اما.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهان با من برقص» در یزد تحلیل شد

«جهان با من برقص» در یزد تحلیل شد