مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-29سياسي

وزارت میراث فرهنگی مرجع صدور مجوز بند«ب» و «الف» دفاتر مسافرتی شد


صدور مجوز راه اندازی دفتر خدمات مسافرتی یا بند (ب) و نیز صدور بلیط یا بند (الف) توسط وزارت میراث فرهنگی در هیأت مقررات زدایی کسب و کارهای گردشگری مصوب شد.

- ولی تیموری گفت: صدور مجوز راه اندازی دفتر خدمات مسافرتی یا بند (ب) و نیز صدور بلیط یا بند (الف) توسط وزارت میراث فرهنگی در هیأت مقررات زدایی کسب و کارهای گردشگری مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: در موضوع بازنگری و اصلاح آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی – جهانگردی و زیارتی مصوب سال 80 هیأت وزیران دو تغییر اصلی و بنیادی مد نظر قرار گرفته است.

وی در تشریح تغییرات اعمال شده افزود: نخست اصلاح و به روزرسانی مصوبه دولت از حیث تخصصی به نحوی که آیین نامه جدید جوابگوی نیازهای امروز و آینده صنعت گردشگری در زمینه برقراری ارتباط میان ارائه کنندگان و استفاده کنندگان خدمات گردشگری باشد و انواع خدمات اعم از موضوعی و شکلی را در بستر حقیقی یا مجازی شامل شود.

همچنین دومین تغییر اصلاح آیین نامه مذکور با رویکرد ایجاد هماهنگی بیش از پیش میان متولیان اجزای مختلف خدمات سفر، تسهیل و کاهش بروکراسی و فرآیندهای مالی و اداری برای فعالان این حوزه را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت میراث فرهنگی مرجع صدور مجوز بند«ب» و «الف» دفاتر مسافرتی شد

وزارت میراث فرهنگی مرجع صدور مجوز بند«ب» و «الف» دفاتر مسافرتی شد