مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:052020-07-29ورزشي

آغاز به کار آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک برای مبارزه با دوپینگ


در راستای مبارزه با دوپینگ در ورزش ایران، آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک در محل کنونی آزمایشگاه کنترل دوپینگ و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرزاد شارکی در دومین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گزارشی از عملکرد ستاد در طول یک سال گذشته و همچنین شش ماه اول سال 2020 ارائه کرد.

او در ادامه از تاسیس آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک با تصویب شورا و تاکید مسعود سلطانی فر خبر داد و گفت: قرار است این پروژه از همین امروز کار خود را آغاز کند.

قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در ادامه یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه را بحث فعال سازی آزمایشگاه آکرودیته کنترل دوپینگ اعلام کرد که پروسه طولانی تری دارد.

این مقام مسول در ستاد ملی مبارزه دوپینگ افزود: بخشی از فعالیت ضد دوپینگ در ایران به صورت آزمایشگاه بیولوژیک در محل کنونی آزمایشگاه کنترل دوپینگ با همکاری دانشگاه شهید بهشتی به اجرا در می آید.

وی توضیح داد که به شرط اخذ مجوزهای لازم از هیات دولت و در صورت تخصیص ارز دولتی، این پروژه در طول مدت سه سال انجام شود.

شارکی با اشاره به مطرح شدن بحث پرونده استیناف یکی از ورزشکاران در این جلسه خاطرنشان کرد: معمولا در شورای مرکزی پرونده های تخلف ورزشکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک برای مبارزه با دوپینگ

آغاز به کار آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک برای مبارزه با دوپینگ