مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:052020-07-29اجتماعي

پرداخت کامل حقوق نیروهای حق التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق نیروهای حق التدریس آزاد و خرید خدمات آموزشی در سال تحصیلی آینده کامل پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز سال تحصیلی در شرایط تغییر کرده است؛ بنابراین معلمان رسمی و پیمانی به کار اشتغال دارند و نیروهای خدمات آموزشی، حق التدریسی ها، سرباز معلم برای سال تحصیلی هم ایفای نقش می کنند.

وی در خصوص پرداخت حقوق معلمان در مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق معلمان در این مدارس تابع قوانین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در تابستان پیگیر فراهم ساختن زیرساخت ها و توسعه شبکه شاد هستیم لذا با تلاش های صورت گرفته همه سخت افزارهای لازم را تهیه کردیم.

وی ادامه داد: تست هایی را روی شبکه شاد انجام دادیم تا عیوب احتمالی را برطرف کنیم و با آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان نگرانی در دریافت آموزش های مجازی و همچنین معلمان در ارائه آموزش ها مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کامل حقوق نیروهای حق التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید

پرداخت کامل حقوق نیروهای حق التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید