مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 08:202020-07-29اقتصادي

پیوست های ترافیکی پروژه عمرانی «پیچ زندان» همدان تدوین شود


رییس کمیسیون برنامه ، بودجه و مالی شورای شهر همدان گفت: پیوست های اجتماعی و ترافیکی پروژه عمرانی پیج زندان همدان باید تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کاووسی ظهر چهارشنبه در صحن شورای شهر همدان گفت: برخی اذهان عمومی بر این نظرند که اعضای شورای شهر همدان مخالف سرمایه گذاری یا تولید هستند؛ در حالی که باید با مردم شفاف صحبت کنیم.

کاوسی امید با تأکید بر اینکه پروژه پیچ زندان (مخابرات)، تولیدی نیست، بلکه کاملاً تجاری است؛ افزود: این طرح بزرگ هایپرمارکتی در 10 طبقه است که نمونه مشابه آن را در شهرهای شیراز و اصفهان آن هم خارج از شهر و در کنار اتوبان شاهد هستیم که موجب توسعه این شهرها نیز شده است.

رییس کمیسیون برنامه ، بودجه و مالی شورای شهر همدان گفت: بر اساس اظهارنظرها، تولیداتی با برندهای خارجی در این پروژه بزرگ تجاری به فروش خواهد رسید که در مجموع بازار مصرف خوبی ایجاد می کند، از این رو منطقی بود که در خارج از محدوده شهری احداث شود.

کاوسی امید با تأکید بر اینکه مکان یابی صحیح این چنین پروژه های تأثیرگذاری، ضروری محسوب می شود؛ اظهار کرد: پیوست های فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی باید در این پروژه ها لحاظ شود که متأسفانه این مهم در پروژه پیچ زندان، لحاظ نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست های ترافیکی پروژه عمرانی «پیچ زندان» همدان تدوین شود

پیوست های ترافیکی پروژه عمرانی «پیچ زندان» همدان تدوین شود